همشهری آنلاین: وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اظهارات سران صهیونیست مبنی بر تهدید به حمله به ایران، تاکید کرد:

اگر کسی بخواهد تعرضی به جمهوری اسلامی داشته باشد با کوبنده ترین وجهی به آن پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی محمد نجار وزیر دفاع پس از پایان جلسه امروز هیئت دولت که صبح چهارشنبه برگزار شد در جمع خبرنگاران باتوجه برگزاری رزمایش نیروی هوایی ارتش در خلیج فارس، گفت: این رزمایش با توجه به برنامه سالانه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی انجام شده و تا کنون به صددرصد اهدافی که داشته رسیده است.

وی افزود : این رزمایش با هدف انجام پروازهای نیروی هوایی برای ارتقاء توان رزم و افزایش آن و با هدف تست پروزاهای دوربرد صورت گرفت.

نجار در پاسخ به سئوالی که دیدگاه ایران درخصوص اظهارات سران رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله احتمالی این رژیم در شرایط سیاسی فعلی ایران چیست، گفت: رژیم صهیونیستی همواره از این حرفها زده است. این رژیم هنوز نتوانسته پس ازشکست  نبرد 33 روزه و 22 روزه مشکلات روحی و روانی داخلی خود را ترمیم کند و بعضا از این خزعبلات می گوید و از این ادعاهای مذبوهانه دارد.

وی گفت: امروز کشور ما پس از انتخابات در اوج قدرت است. حضور 40 میلیونی و این حضور باشکوه و حماسی ملت ایران از نظر ما یک پتانسیل جدیدی در کشور ایجاد کرده که پس از گذشت 30 سال از انقلاب شاهد حضور حداکثری و 85 درصدی مردم و با سن بالای 18 سال نه 15 سال بودیم.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: بنده به عنوان وزیر دفاع این حضور را مولفه قدرت دفاعی و توان ملی کشور می دانم.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر اقداماتی از سوی رژیم صهیونیستی صورت گیرد پاسخ ایران چه خواهد بود، گفت: ما این اظهارات را عملیات روانی می دانیم که بیشتر کارکرد داخلی برای خودشان دارد که مقداری ترمیم روحیه داخل را داشته باشند اما اگر کسی بخواهد تعرضی به جمهوری اسلامی داشته باشد همانطور که گفته ایم با کوبنده ترین وجهی پاسخ داده خواهد شد.

نجار در پاسخ به این سئوال که آیا در رزمایش نیروی هوایی سلاح جدیدی هم آزمایش شده است، گفت: کارهای جدیدی ارائه شده و جنگنده های صاعقه که ساخت مشترک و جدید وزارت دفاع و ارتش جمهوری اسلامی است در این رزمایش استفاده می شود و طبیعتا تمام تجهیزات به کار گرفته شده جدید است.

کد خبر 84191

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز